Nowa promocja Clear Channel Poland
Gorączka świątecznych zakupów. Spraw by konsumenci wybrali właśnie twój produkt - pod takim hasłem Clear Channel Poland promuje ofertę Święta 2003
Clear Channel Poland wprowadza ofertę świąteczną, która została przygotowana w oparciu o analizę zachowań konsumentów w okresie przedświątecznym i opracowana głównie z myślą o reklamodawcach, dla których okres Świąt to czas intensywnych promocji. Dlatego w ofercie świątecznej Clear Channel kładzie nacisk na ROZWIĄZANIA REKLAMOWE W MIEJSCU SPRZEDAŻY.
Święta to okres wzmożonych zakupów, intensywnych poszukiwań świątecznych podarków i polowania na promocje. Z danych pozyskanych z działów marketingu hipermarketów współpracujących z Clear Channel Poland wynika, że w grudniu średnia liczba klientów tych sklepów wzrasta o 40%, a jednostkowa wartość zakupów o 30%, w stosunku do pozostałych miesięcy roku. W okresie przedświątecznym wzrasta też ilość informacji i bodźców reklamowych jakimi bombardowani są kupujący, ponieważ producenci wiedzą, iż specyfiką polskich konsumentów jest niska lojalność w stosunku do marek - aż 60% nie jest przywiązanych do żadnej marki. Większość z odwiedzających hipermarkety - aż 61% konsumentów - ulega też szaleństwu nieplanowanych zakupów *. Dla niezdecydowanych konsumentów impulsem do zakupu bardzo często jest reklama, ekspozycja towaru czy promocja cenowa, które w okresie Świat są szczególnie intensywne. Dlatego tak ważne jest by w tym okresie wykorzystać takie rozwiązania reklamowe, które zapewnią wyróżnienie produktu wśród ofert konkurencyjnch.
- "Te informacje były istotnym czynnikiem branym pod uwagę na etapie opracowywania oferty Święta 2003 i ostatecznie zadecydowały o tym, że zaproponowaliśmy nośniki i rozwiązania reklamowe w miejscu sprzedaży".- mówi Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.
Firma Clear Channel Poland uwzględniając specyfikę miesięcy przedświątecznych proponuje więc takie rozwiązania reklamowe na terenie hipermarketów, które wyeksponują markę bądź produkt w natłoku innych bodźców reklamowych, a umieszczone w miejscu sprzedaży są też ostatnim impulsem nakłaniającym do zakupu. Odpowiedni dobór nośników i elastyczność rozwiązań reklamowych sprawią, że produkt lub marka będą świetnie widoczne we wszystkich kluczowych miejscach marketu. -"Nasza oferta odpowiada na potrzebę wyróżnienia. Zaproponowane rozwiązania mają na celu "zdominowanie" hipermarketu przez reklamę danego produktu czy marki. Można to osiągnąć wykorzystując kilka nośników jednocześnie, usytuowanych w kluczowych punktach marketu: przy wejściu, przy półce i przy kasie. Takie rozwiązanie sprawdziło się już przy okazji kampanii pokarmu dla kotów Whiskas w saszetkach realizowanej na przełomie marca i kwietnia tego roku. W wybranych hipermarketach zastosowano mix nośników: drzwi wejściowe (2 moduły), citylighty (2 pow.), naklejki podłogowe (3 szt. na halę). Taka kombinacja dała 30% większą rozpoznawalność reklamy niż średnia uzyskana dla całej kampanii"- wyjaśnia Anna Nowakowska-Godun.
Proponowane przez Clear Channel Poland rozwiązania pozwalają zrealizować dwa istotne dla reklamodawców cele: wyjątkowe wyeksponowanie marki lub produktu w okresie wzmożonych zakupów i promocji świątecznych oraz szybkie zbudowanie zasięgu dla przekazu reklamowego. Pierwszy z nich jest ważny szczególnie dla tych reklamodawców, których produkty są obecne w hipermarketach. Drugi zaś ma zastosowanie dla reklamodawców których produkty nie są dostępne w hipermarketach, ale dotarcie tam z reklamą jest istotne ze względu na grupę docelową.
Dołącz do dyskusji: Nowa promocja Clear Channel Poland