„Nowa perspektywa miasta” - Kasia Wolska i Vienio w kampanii Nike Roshe 2
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt stworzyła kampanię promującą nowy model kultowych miejskich butów Nike Roshe - Nike Roshe 2. Akcja była realizowana pod hasłem „Nowa perspektywa miasta”.
Osią kampanii była strona nike.com oraz streetview experience zlokalizowane na stronie perspektywamiasta.pl na której przewodnicy Roshe 2 oprowadzali wirtualnie po Warszawie - każdy ze swojej perspektywy. Stronę promowały posty, podobnie jak ona sama, wykonane w technologii 360 stopni.
Przewodnikami Roshe 2 zostali trenerka Kasia Wolska oraz hip-hopowiec Piotr „Vienio” Więcławski. Oboje związani są z Warszawą i świetnie ją znają.
W ramach kampanii można było również wybrać się na jak najbardziej realny, pełen niespodzianek spacer po Warszawie z przewodnikami Roshe 2.
Punktem kulminacyjnym działań był event zorganizowany przez agencję Get Wow Events & Media we współpracy z magazynem „KMAG”, który odbył się w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego. Stworzona specjalnie na to wydarzenie scenografia była zabawą z perspektywą i podkreślała wielo-wymiarowość modelu Nike Roshe 2. Podczas imprezy można było spojrzeć na Warszawę z zupełnie innej perspektywy dzięki doświadczeniu VR, które było również dostępne w sklepie Worldbox przy warszawskim Nowym Świecie.
Dołącz do dyskusji: „Nowa perspektywa miasta” - Kasia Wolska i Vienio w kampanii Nike Roshe 2