Nowa oferta reklamowa WP i Netsprint
Wirtualna Polska i NetSprint.pl rozpoczęły testy Linku Telefonicznego.
Wirtualna Polska i NetSprint.pl testują nowy, rozliczany w modelu „pay per call”, produkt reklamowy. Link Telefoniczny wyświetlany będzie powyżej wyników wyszukiwania w postaci krótkiego tekstu reklamowego wraz ze specjalnym numerem telefonu. Reklamodawca płacić będzie jedynie za połączenia klientów z numerem telefonu przedsiębiorcy trwające dłużej niż 10 sekund.
Każdemu reklamodawcy, korzystającemu z Linków Telefonicznych, przydzielony zostanie indywidualny numer telefonu, wyświetlany obok tekstu reklamowego. W zależności od potrzeb, będzie to numer 0800 lub lokalny. Wszystkie rozmowy od zainteresowanych Klientów będą automatycznie przekierowywane na telefon reklamodawcy. W okresie testów Link Telefoniczny będzie wyświetlany tylko w wyszukiwarce na portalu Wirtualna Polska oraz na serwisie netsprint.pl.
Oficjalne wprowadzenie Linku Telefonicznego do oferty reklamowej planowane jest w kwietniu.
Dołącz do dyskusji: Nowa oferta reklamowa WP i Netsprint