Nowa oferta handlowa AMS
Od stycznia 2004 roku ceny kampanii półmiesięcznych to 495 lub 420 zł
Nowością w cenniku jest zróżnicowanie kampanii na prowadzone w miastach głównych - ośrodki miejskie Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Łódź, Kraków, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Wrocław, Warszawa - i pozostałych. Podobnie jak do tej pory, AMS oferuje Klientom kampanie miesięczne i półmiesięczne.
Miesięczna kampania na tablicy billboardowej w jednym z głównych miast kosztuje 660 zł, w pozostałych miastach 600. Ceny kampanii półmiesięcznych to odpowiednio: 495 i 420 zł.
Cena powierzchni typu citylight w wiacie przystankowej w głównym mieście to 850 zł - kampania miesięczna i 640 zł - kampania półmiesięczna. Te same kampanie w pozostałych miastach można przeprowadzić za 600 zł i 450 zł. Inne ceny obowiązują na citylighty wolnostojące i naścienne. Ceny kampanii półmiesięcznych to odpowiednio: 495 i 420 zł. Backlighty formatu 6x3m, podobnie jak inne nośniki z rodziny wielkoformatowych oferowane są w kampaniach miesięcznych, a kosztują 4500 zł za jedną powierzchnię. Ceny kampanii półmiesięcznych to odpowiednio: 495 i 420 zł.
AMS proponuje Klientom odrębne negocjacje cen nośników typu backlight o wymiarach większych niż 6 x 3m, frontlightów i siatek.
W cenniku wyodrębniono także oferowane w wiatach przystankowych, a występujące w Warszawie, małe panele podświetlane i panele bez podświetlenia.
Dołącz do dyskusji: Nowa oferta handlowa AMS