Nowa oferta GolinHarris
Golinharris poszerzył zakres usług i wpomaga zarządzanie społeczną odpowedzialnością biznesu
agencja GolinHarris ogłosiła, że wprowadziła do swojej oferty wszechstronny program zarządzania odpowiedzialnością społeczną w biznesie,
zwany Change.
Nowy program stworzony jest głównie dla korporacji, organizacji non-profit, rządowych i charytatywnych. Zapewnia profesjonalną obsługę w zakresie strategicznego public relations, reklamy i badań rynkowych.
"Change ma silne fundamenty. Tworząc go korzystaliśmy z 48 lat doświadczenia" - powiedział Fred Cook, prezes i dyrektor zarządzający GolinHarris.
"Posiadamy bogate dziedzictwo i możemy poszczycić się wieloma nagrodami i wyróżnieniami za takie projekty jak : Ronald McDonald House Charities, Home Safety Council i narodowy program walki z uzależnieniem młodzieży od nikotyny".
Cook twierdzi również, że stworzenie programu Change pozwoli klientom firmy GolinHarris na zdobycie wiedzy niezbędnej dla każdej firmy w odzyskiwaniu zaufania do organizacji.
Budową, kreacją i profesjonalnym doradztwem zajął się Rob Anderson, vice prezes i
dyrektor zarządzający GolinHarris. Anderson jest doświadczonym ekspertem z zakresu marketingu i komunikacji. Pomógł już firmie GolinHarris w wykorzystaniu jej doświadczenia z marketingu konsumenckiego w budowaniu kampanii społecznych - przykładem tego jest m.in. kampania antynikotynowa dla fundacji "American Legacy Foundation's truth™ ".
"Żyjemy w czasach gdzie informacja jest najważniejsza i gdzie klienci, inwestorzy i akcjonariusze mogą kontrolować korporacje, organizacje rządowe i charytatywne bardziej niż kiedykolwiek ", powiedział Anderson. "Program Change stworzyliśmy po to by pomóc naszym klientom w budowaniu zaufania i dobrych relacji z tymi środowiskami, które są najważniejsze w misji lub interesach danej organizacji".
W przyszłym miesiacu GolinHarris, poprzez Change przeprowadzi drugi, roczny audyt korporacyjny. We wrześniu 2003 roku GolinHarris .zbadał czy ważna jest społeczna odpowiedzialność korporacji w dzisiejszym amerykańskim biznesie. Badania wykazały, że 70% ankietowanych powiedziało, że zwiększyłoby lub zaczęło współpracę z firmą społecznie odpowiedzialną. Badania wykazały również, że 74% respondentów uważa, że widzi to jako "absolutnie ważną" lub "bardzo ważną" sprawę w postrzeganiu ich firmy.
Dołącz do dyskusji: Nowa oferta GolinHarris