Nowa marka lodów Schollera
Euro RSCG 4D promuje nową markę lodów Schollera "La Cremeria"
23 kwietnia startuje promocja nowej marki lodów klasy premium - La Cremeria, której organizacją zajmie się, wyłoniona w przetargu, agencja Euro RSCG 4D.
Celem kampanii jest zaprezentowanie konsumentom wyjątkowo kremowych lodów z bogactwem sosów i dodatków. Promocja pod hasłem Gelati prego skierowana jest do mieszkańców średnich i dużych miast w wieku 25-45 lat, ludzi towarzyskich, aktywnych, dynamicznych, lubiących spędzać czas z przyjaciółmi i rodziną.
Degustacje i animacje w punktach sprzedaży w całej Polsce poprowadzą mężczyźni o południowym typie urody, ubrani w stroje kelnerów z włoskich kawiarenek, co ma podkreślać włoski charakter lodów La Cremeria. Atmosferę włoskiej lodziarni dodatkowo wzmocnią specjalnie zaprojektowane standy i materiały POSM. Euro RSCG 4D odpowiada za kreację materiałów oraz organizację promocji.
Dołącz do dyskusji: Nowa marka lodów Schollera