SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kategoria produktów Huawei na polskim rynku

Chiński koncern Huawei w przyszłym roku rozszerzy swoją ofertę na polskim rynku o urządzenia smart screen - zadeklarował Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

- Na rynku chińskim odnosimy sukcesy nie tylko na rynku smartfonów, ale i w kategorii wearables, laptopów, routerów i smart screen. Tę ostatnią kategorię wprowadzimy do Polski już w przyszłym roku - powiedział na ubiegłotygodniowej konferencji prasowej Jefferson Zhang, szef Huawei CGB w Polsce.

Zhang przyznał, że polski rynek jest w czołówce najbardziej liczących się z punktu widzenia prowadzenia biznesu koncernu.

 - Polska jest jednym z naszych najważniejszych rynków na świecie, w pierwszej dziesiątce. To nasza centrala na Europę Środkową. Wciąż inwestujemy tu duże środki, miesiąc temu ogłosiliśmy inwestycję na 10 mln dolarów - mówił  Zhang, odwołując się do niedawno ogłoszonej deklaracji wyłożenia środków na rozwój własnego ekosystemu marki w ramach globalnego projektu. W jego skład wchodzą takie usługi jak Mobilna Chmura, Motywy, Przeglądarka i AppGallery. Fundusze mają zachęcić deweloperów aplikacji do "do obecności w ekosystemie z naciskiem na sklep z aplikacjami Huawei AppGallery", podkreślał w październiku Jefferson Zhang.

Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digitalu Huawei w Polsce, dla koncernu bardzo ważny jest rozwój nie tylko w kategorii smarfonów.

- Jesteśmy liderem rynku w kategorii tabletów, a w smartfonach cały czas ścigamy się o fotel lidera. Nasza strategia na ten moment to kontynuować wzrost w kategoriach wzrastających, a taką kategorią bez wątpienia są tak zwane wearables i akcesoria. Przybywa Polaków uprawiających sport, żyjemy coraz zdrowiej, więc popularność takich produktów jak zegarki i opaski sportowe nieustannie rośnie. Widzimy to zarówno my, jak i nasi partnerzy handlowi - ocenia w rozmowie z naszym portalem Dorota Haller.

Na razie Huawei nie zdradza szczegółów wprowadzenia nowej kategorii na nasz rynek.

Według danych IDC Poland udział Huawei w rynku smartfonów zmniejszył się z]w trzecim kwartale tego roku do 23,5 proc (z z 24,5 proc. kwartał wcześniej). Na naszym rynku chiński producent sprzedaje także m.in. laptopy, tablety, akcesoria do smartfonów, słuchawki, routery czy modemy mobilne.

Dołącz do dyskusji: Nowa kategoria produktów Huawei na polskim rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czaq
Może autor raczyłby wyjaśnić, jakie urządzenia kryją się za nazwą "smart screen"?
odpowiedź
User
xxx
Może autor raczyłby wyjaśnić, jakie urządzenia kryją się za nazwą "smart screen"?
Dokładnie. Ja uważam, że w nowych technologiach jestem obeznany dość dobrze ponad przeciętną (oczywiście żaden ekspert), a nie wiem co to jest. Jak piszemy lodówka, to raczej nie trzeba tłumaczyć, ale to by wypadało.
odpowiedź
User
marty
Fajne zdjęcie. Nie było starszego? Na obecną chwilę te telefony wyglądają mocno na antyki.
odpowiedź