Nowa kampania reklamowa RMF FM
Ruszyła nowa, intensywna kampania reklamowa RMF w której biorą udział gwiazdy światowej muzyki
"Najlepsza muzyka do usłyszenia w RMF FM" - to hasło nowej kampanii reklamowej radia RMF FM, która ruszyła 16 stycznia. W pierwszym etapie kampania swym zasięgiem obejmie telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, POLSAT), gdzie będzie można zobaczyć 10 sekundowe spoty. Natomiast pod koniec stycznia startuje kampania prasowa (około 80 tytułów) a w luty, w całej Polsce, billboardowa.
- Celem kampanii jest ugruntowanie pozycji lidera rynku radiowego i powiększenie dystansu w stosunku do pozostałych stacji radiowych - mówi nam Anna Kozłowska, rzecznik prasowy RMF FM.
W kampanii występują gwiazdy polskie i zagraniczne m.in.: Anastacia, Beyonce, Reni Jusis, Shakira, S.Twain , Garou, J. Lopez, C. Dion, które w reklamie telewizyjnej mówią po polsku "Najlepsza muzyka do usłyszenia w RMF FM".
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa RMF FM