Nowa kampania reklamowa Komfortu
Agencja DCS przygotowuje kolejną, dużą kampanię reklamową sieci marketów Komfort. Kampania o charakterze wizerunkowym będzie wsparciem akcji sprzedażowej sieci. Przygotowaliśmy dwa, zupełnie nowe spoty telewizyjne. Ich bohaterowie przeżywają wesołe przygody z produktami Komfortu.
Podstawowym instrumentem dotarcia przekazu będzie telewizja. Podobnie, jak w poprzednich kampaniach DCS-u dla tego klienta, reklamy telewizyjne Komfortu zostały oparte na humorze. Agencja nie zdradza jeszcze dokładnego terminu rozpoczęcia akcji oraz szczegółów mediaplanu. Wiadomo, że wsparciem dla telewizji będą reklamy w prasie kolorowej oraz gazetki reklamowe z prezentacją oferty sieci. W marketach Komfortu kampania będzie wspierana materiałami POS. Planowany budżet kampanii to 2,5 mln zł.
"Przeprowadzone badania focusowe reklam wypadły bardzo pozytywnie. Jesteśmy przekonani, iż filmy zostaną zauważone, a ich bohaterowie zjednają sobie sympatię oglądających." - mówi Agnieszka Kołogrecka, dyrektor działu PR agencji DCS.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa Komfortu