Nowa kampania reklamowa kaszek Nestlé
W piątek ruszyła nowa kampania telewizyjna kaszek Nestlé. Jest to kampania wspierająca linię kaszek ryżowych i kaszek mleczno-ryżowych z probiotykami Bifidus BL.
Hasło kampanii to „Kaszki Nestlé pomagają chronić Twoje dziecko od wewnątrz”. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca.
Kampania telewizyjna ma format 30-sekundowego spotu reklamowego, który emitowany będzie w takich stacjach jak TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat.
Spot telewizyjny jest elementem szerszego wsparcia kaszek Nestlé. Kampania obejmuje też działania reklamowe w prasie parentingowej, które rozpoczynają się od wydań marcowych i potrwają do końca 2010 roku.
Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja Publicis. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa kaszek Nestlé