Nowa kampania reklamowa HP
Firma Hewlett-Packard (HP) przeznaczy 300 milionów dolarów na nowąkampanię marketingową, której celem jest promocja opartych naInternecie usług drukowania.
Dzięki temu HP chce zdobyć nowych klientów dla swoich drukarek,z których sprzedaży czerpie największe zyski - informuje na swojejstronie internetowej Los Angeles Times.
W kampanii wykorzystane zastaną media tradycyjne, outdoor orazInternet. HP stara się nadążać za zmianami rynkowymi i bardziejpowiązać drukowanie z Internetem, gdyż korzystanie z drukarek wepoce cyfrowej cały czas się zmienia.
Rozpoczęcie nowej kampanii zbiega się w czasie z wprowadzeniemprzez HP na rynek ponad 20 nowych modeli drukarek, przeznaczonychdla klientów indywidualnych oraz małych i średnichprzedsiębiorstw.
HP jest zdecydowanym liderem światowego rynku drukarek, zudziałami na poziomie około 50 procent. Firma szuka jednak nowychsposobów na zwiększenie dochodów, które w ubiegłym roku wyniosły26,8 miliarda dolarów.
źródło: latimes.com
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa HP