SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania reklamowa Ery Biznes

Saatchi & Saatchi Poland promuje linię produktową Era Biznes PTK

Saatchi & Saatchi Poland jest autorem strategii oraz kreacji najnowszej kampanii reklamowej linii produktowej Era Biznes przygotowanej dla Polskiej Telefonii Cyfrowej. Działania reklamowe mają na celu poinformowanie o ofercie Era oraz promocję sprzedaży.

Grupą docelową kampanii są właściciele rozwijających się, liczących nie więcej niż 5 pracowników firm, w których minimalizacja kosztów jest zazwyczaj istotna.

Layout reklamy wykorzystany w kampanii opiera się na wykorzystaniu monety groszowej, jako wizualizacji nowej promocyjnej oferty Ery Biznes. Wizerunek grosza ma uzmysłowić odbiorcom kampanii, jak niskie są opłaty w ramach taryfy Era Biznes - dokładnie jeden grosz kosztuje minuta rozmowy z wybranym numerem w sieci Era. Wiarygodność przekazu podnosi załączona do reklam zamieszczonych w niektórych tytułach prasowych moneta jednogroszowa.

Kampania prowadzona jest na łamach prasy ogólnopolskiej i lokalnej, w radiu oraz w Internecie. Monety są dołączane do reklam Ery Biznes w Newsweeku, Wprost, Pulsie Biznesu i Gazecie Telewizyjnej.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa Ery Biznes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl