Nowa kampania reklamowa Cin&Cin
W poniedziałek, 28 listopada rozpoczęła się telewizyjna kampania marki Cin&Cin.
Inspiracją dla filmu była bajka o Kopciuszku. Kopciuszek Cin&Cin to śmiała, pewna swej atrakcyjności kobieta, która wie czego chce. Stąd nowy spot Cin&Cin przesycony jest emocjami i subtelnym erotyzmem.
„Marka Cin&Cin to wicelider na polskim rynku w kategorii win musujących i szampanów Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Cin&Cin wśród konsumentów. Grudzień i początek nowego roku to najważniejszy i najbardziej gorący okres dla win musujących, dlatego chcemy go efektywnie wykorzystać.” – mówi Marcin Andrzejczyk, brand manager marki Cin&Cin w Ambra S.A.
Kampania telewizyjna rusza w poniedziałek, 28 listopada i potrwa do końca roku.
Media zakupił Media Direcion. Spot będzie można zobaczyć w, m.in.: TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i wybranych kanałach tematycznych , tj. TVN Style.
Nowy spot reklamowy przygotowała Agencja reklamowa Open.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa Cin&Cin