Nowa kampania programowa Canal+
Euro RSCG New Europe dla Canal+
Aktualnie emitowany w telewizji film wizerunkowy "Rozmowa" jest jednocześnie początkiem kampanii programowej Canal+, która rozpoczęła się w lipcu a potrwa do grudnia br. Kampania została przygotowana przez Euro RSCG New Europe.
W kampanii wykorzystano: radio (Tok FM, Jazz Radio, Radiostacja), telewizję (Tele5, TVN7), prasę (Duży Format, Newsweek, Polityka, Przekrój, Wysokie Obcasy, CKM, Dom & Wnętrze, Focus, Twój Styl). Mediami zajął się Starcom.
Kampania ta prezentuje hity oferty programowej danego miesiąca, w bardzo atrakcyjny i specyficzny dla Canal+ sposób. Ma ona na celu wspieranie wizerunku Canal+ jako najwyższej jakości kanału telewizyjnego, oferującego dostęp do wyjątkowej oferty filmowej i sportowej, poprzez dostarczanie konsumentom konkretnej informacji o ofercie programowej.
Kampania ukazuje się w wybranych mediach i jej rolą jest docieranie do tzw. liderów opinii. Są to osoby postrzegane jako nieformalne autorytety, które częściej niż inne są pytanie o zdanie w różnych kwestiach. Mają one wpływ na decyzje podejmowane przez inne osoby, np. w kwestiach zakupów wysoko angażujących.
W spotach radiowych są wykorzystywane oryginalne ścieżki dźwiękowe, do których klimatu dopasowane są zwiastuny, co powoduje że każda z reklam ma swój niepowtarzalny charakter. Na kampanię telewizyjną składają się 30 sekundowe spoty autopromocyjne, prezentujące co miesiąc nową ofertę (najlepsze filmy i sport). Zostanie także przygotowany spot przybliżający unikalne korzyści oferowane przez Canal+: filmy kinowe po raz pierwszy na małym ekranie, bez przerw na reklamy, codziennie premiera, wybór wersji językowej z lektorem lub z napisami, sport na żywo i na wyłączność, najwyższa jakość transmisji sportowych, a wszystko to na trzech kanałach (C+, C+ Żółty, C+ Niebieski). Są one aktualnie przygotowywane przez Dział Autopromocji Canal+. Kampania prasowa operuje wyselekcjonowanymi zdjęciami filmowymi, a headliny odnoszą się zarówno do promowanego programu jak ogólnie do wysokiej jakości oferty Canal+.
Dyrektor kreatywny: Jacek Maciejewski
Dyrektor artystyczny: Wojtek Sobczyński, Anna Wolska
Copywriter: Mirek Kulisz
Przedstawiciele agencji: Justyna Borowiecka, Account Director
Ewa Wolska-Rzewuska, Account Executive
Przedstawiciele Klienta: Anna Kania, Deputy Prospect Marketing Manager
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania programowa Canal+