SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania produktów Seboradin

Na początku marca ruszyła wielka kampania medialna produktów Seboradin na terenie Małopolski.

Celem działań jest stworzenie nowego wizerunku znanej serii regenerującej Seboradin, a przez to rozszerzenie oddziaływania na młodszą grupę docelową – kobiety, które śledzą nowości kosmetyczne. Akcja objęła zmiany szaty graficznej opakowań oraz intensywne działania  BTL i ATL.

Przez cały miesiąc, w każdy weekend prowadzone będą akcje samplingowe w 20 najbardziej popularnych miejscach miasta, spoty radiowe wyemituje lokalne Radio Wanda i RMF MAXX, a na krakowskich ulicach pojawi się 50 billboardów. Hasło reklamowe - „Seboradin. Regeneruje zniszczone włosy” - ma na celu przekazanie klarownej informacji o działaniu i największym atucie produktów.

Kompleksową obsługą kampanii, zarówno od strony strategicznej jak i kreacyjnej, zajęła się Agencja Soul and Mind Group.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania produktów Seboradin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl