SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania agencji DougFaberFamily

DougFaberFamily przeprowadzi kolejny etap kampanii makaronów Primo Gusto.

Firma Atlanta A.M., wyłączny dystrybutor lidera greckiego rynku makaronów i przetworów pomidorowych Melissa Primo Gusto planuje jesienią kolejny etap kampanii pod hasłem „Primo Gusto. Miłość na widelcu”.

Tym razem kampania telewizyjna oparta na spocie „Cinema Paradiso” zostanie również uzupełniona o kampanię w magazynach kobiecych, a także działania PR.

Obsługą full service Atlanty agencja DougFaberFamily zajmuje się od 2004 roku. Realizowana przez DFF strategia komunikacji do tej pory przyniosła wzrost udziałów Primo Gusto w rynku makaronów o  ponad 6%.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania agencji DougFaberFamily

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl