Nowa agencja i kampania NORD/LB Bank Polska
Zakończył się przetarg na wizerunkową kampanię reklamową NORD/LB Bank Polska.
Do przetargu zaproszono sześć agencji, a zwycięską strategię i rozwiązania kreatywno-mediowe przedstawiła agencja VA Strategic Communications.
Działania reklamowe prowadzone wraz z agencją VA Strategic Communications na zasadach długoterminowej współpracy projektowej rozpocznie - zaplanowana na jesień tego roku - wizerunkowa kampania banku w prasie i Internecie. Kolejny etap działań reklamowych zaplanowano na rok przyszły.
- NORD/LB Bank Polska jest bankiem specjalizującym się w obsłudze dużych i średnich przedsiębiorstw, dlatego w działaniach marketingowych stosujemy głównie narzędzia komunikacji b2b oraz Public Relations. Zdecydowaliśmy się jednak na wybór agencji, która przeprowadzi dla nas kampanię wizerunkową w mediach, ponieważ jako dość młody bank potrzebujemy wsparcia w procesie budowania marki na polskim rynku – mówi Łukasz Piasta, dyrektor Departamentu Marketingu i PR banku.
Dołącz do dyskusji: Nowa agencja i kampania NORD/LB Bank Polska