Norwich Union wyda 8 mln funtów na nowa kampanię
Norwich Union wystartował z nową kampania, zwracającą uwagę nawypadki losowe, oraz będące skutkiem beztroskiego podejścia doczynników naturalnych, jak np. pogoda.
Przygotowany przez agencję Abbott Mead Vickers BBDO spotprzedstawia serię pechowych zdarzeń, takich jak zalanie podłogiprzez zepsutą pralkę, spadający ze ściany telewizor plazmowy, czygradobicie niszczące szklarnię. Wypadkom towarzyszy głos, mówiący:"Przykro nam, nie możemy uchronić Cię przed pechem, ani siłaminatury - takie jest życie. Ale możemy ułatwić Ci uporanie się z ichskutkami". 40-sekundowy spot kończy hasło: "Czynimy życiełatwiejszym". Jest on częścią szerszej kampanii, ukazującej w jakisposób ubezpieczyciel może być pomocny w różnych sytuacjachżyciowych, np. wyborze domu, polisy na życie, czy ofertinwestycyjnych.
Planowana na 12 tygodni emisja osiągnie największą częstotliwość wpaździerniku, wraz z wprowadzeniem nowej ramówki telewizyjnej.Emitowane będą 2 wersje spotu, 40- i 20- sekundowa. Równocześnieprowadzona będzie kampania w prasie, radiu i Internecie.
Od następnego tygodnia Norwich Union zamierza podnieść składkiubezpieczeniowe o 10%, Decyzja jest jednym ze skutków powodzi whrabstwach York i Gloucestershire i konieczności wypłaceniaodszkodowań na sumę Ł 340 mln przez firmę Aviva, właścicielaNU.
Dołącz do dyskusji: Norwich Union wyda 8 mln funtów na nowa kampanię