SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nordea reklamuje kredyt 'po drodze do Twojego domu' (wideo)

Pod hasłem "Po drodze do Twojego domu" startuje kampania reklamowakredytu mieszkaniowego w banku Nordea. W akcji obejmującejtelewizję, internet, prasę i BTL występuje Toni Hyyryläinen znany zprogramu "Europa da się lubić".

Rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa kredytumieszkaniowego udzielanego przez Nordea Bank Polska podkreślaproste procedury i niskie raty tej oferty oraz możliwość wyboru iwielokrotnej zmiany waluty bez prowizji. Przekaz pod hasłem "Podrodze do Twojego domu" pokazuje, jak dzięki kredytowi spełnia sięmarzenie rodziny, co komentuje Toni Hyyryläinen, uczestnik programu"Europa da się lubić" od dwóch lat biorący udział w akcjachmarketingowych tej firmy. Kampania, mająca na celu pozyskanienowych klientów i budowanie pozytywnego wizerunku banku, jestskierowana do dobrze wykształconych mieszkańców dużych miast.


Akcja od 4 marca prowadzona jest w internecie (działania wwyszukiwarkach, reklamy w wybranych portalach i serwisachtematycznych, np. Gazeta.pl, Wp.pl, Interia.pl i wortalachnieruchomościowych), a od 6 marca - w telewizji (TVP1,TVP2, TVN24,TVN7, pakiet Discovery, TVN Style, TVN Turbo i pakiet N), prasie(Gazeta Wyborcza) oraz w ramach działań BTL (plakaty w witrynachzewnętrznych placówek banku, na ekranach bankomatów i wyciągachbankowych, wizualizacje podczas targów branżowych w Poznaniu,Gdańsku, Wrocławiu i Warszawie).

Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, działania winternecie prowadzi Genero, natomiast zakupem mediów zajęły MediaContacts (internet) i MPG (pozostałe media).

Dołącz do dyskusji: Nordea reklamuje kredyt 'po drodze do Twojego domu' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl