Norbert Piotrowski i Mateusz Walkowiak w GoldenSubmarine
Norbert Piotrowski objął stanowisko strategic plannera, a Mateusz Walkowiak - social media managera w agencji GoldenSubmarine. Obaj poprzednio pracowali w Get More Social.
Norbert Piotrowski (na zdjęciu z lewej) będzie odpowiedzialny w GoldenSubmarine za współtworzenie i wdrażanie strategii obecności marek w mediach społecznościowych. Poprzednio przez prawie dwa lata pracował Get More Social, realizując projekty m.in. dla Viacom (MTV Mobile), John Deere i Grupy Allegro.
Mateusz Walkowiak będzie zajmował się w GoldenSubmarine komunikacją z klientami w kanałach social media. Wcześniej pracował jako community manager w Get More Social, gdzie zajmował się przygotowaniem treści i prowadzeniem kampanii performance oraz profili dla klientów takich jak m.in. Tatra, Grupa Allegro, Inea Stadion, Pearson Longman i Kronopol.
Obecnie dział strategii Golden Submarine zatrudnia pięć osób.
Dołącz do dyskusji: Norbert Piotrowski i Mateusz Walkowiak w GoldenSubmarine