Znamy nominacje do YouTube Works Awards 2022
23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.
YouTube Works Awards to konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem. Ma on wyłonić najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. W tym roku nagrody zostaną przyznane w siedmiu kategoriach, a Grand Prix konkursu otrzymają twórcy najlepszej spośród nagrodzonych kampanii, która nie tylko odzwierciedla, ale też sama wytycza nowe trendy w komunikacji z wykorzystaniem YouTube.
Jury, złożone z 27 ekspertów z branży marketingowej, reklamowej, a także niezależnych twórców, w ramach pierwszej tury obrad wyłoniło kampanie, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach. Pełna lista poniżej:
Multiscreen Excellence
Moda wkracza do Metaverse, czyli jak CCC wykorzystało AR w kampanii Black Friday - CCC
Gang Swojaków Biedronki - Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
Wokas - Rośliny Cię Pokochają - Wokas, WebTalk, MediaOn, Graffiti Films
CompellingStorytelling
Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! - ING Bank Śląski, GONG
Gang Swojaków Biedronki - Jeronimo Martins Polska, GroupM, Wavemaker
Gen Z - RocketJobs.pl, F25 Production House
Dzikie Białko - Storytel, Don’t Panic Production
Robin Hood - Storytel, Don’t Panic Production
Art & Culture
Akademia Dolce Vita by Delonghi - De’Longhi S.A., Performance Media
Tiger Battle - GrupaMaspex Sp. z.o.o.
Mastercard Music - Mastercard, McCANN Poland
Reklama kursu “Projekt Fotografia” - Projekt Fotografia
Bajki dla dorosłych - Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme, FollowAgency
Robin Hood - Storytel, Don’t Panic Production
Ingenious Insight
Poradnik Świątecznego Przetrwania - Fundacja JiM, BBDO WWA
Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia! - ING Bank Śląski, GONG
Szczęśliwe kurki! - Grupa Maspex Sp. z.o.o., Feeders, Starcom
Mastercard Music - Mastercard, McCANN Poland
Jestem kobietą - YES, 180heartbeats + JUNG v MATT
Action Driver
Nawet jeśli nie masz czasu na książkę, to go masz - Empik, Plej
Poszukiwacze zaginionych płatków - Grupa Maspex Sp. z.o.o., Dziadek do orzechów
Gadający sprzęt z Gwarancją Najniższej Ceny w OleOle - Euro-net Sp. z o.o. / OleOle, Welcome Digital
Na szczęście masz BLIKA - Polski Standard Płatności (BLIK), SPARK FOUNDRY, ChangeServiceplan Poland
TwistoXmas - Twisto Polska Sp. z o.o., Sales&More
The Underdog
Reklama kursu "Projekt Fotografia" - Projekt Fotografia
Misja: Praca - RocketJobs.pl, 180heartbeats + JUNG v MATT
Gen Z - RocketJobs.pl, F25 Production House
Rozśpiewajsię naświat - Varsztatovnia
Force for Good
Stwórzmy razem mapę firm zero waste - ING Bank Śląski, GONG, Mediahub
Pierwsza Pomoc Ludzkości - Bank BNP Paribas, Polski Czerwony Krzyż, VMLY&R, Havas Media
#PięknoBezFiltra - DOVE, YellowCups
Bajki dla dorosłych - Santander Bank Polska, Starcom, Platige Image, Shootme
Podaruj Wigilię - Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Starcom
Jestem kobietą - YES, 180heartbeats + JUNG v MATT
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali 23 listopada 2023 roku.
YouTube Works Awards odbyły się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku. Dziś konkurs odbywa się w ponad 20 krajach na całym świecie, m.in. w USA, Brazylii, Japonii. Od 2021 roku do grona zwycięzców dołączają także najlepsze kreacje z Polski.
Dołącz do dyskusji: Znamy nominacje do YouTube Works Awards 2022