Nokia rozstaje się z Wieden & Kennedy
Po czterech latach współpracy Nokia zrezygnowała z usług agencji reklamowej Wieden & Kennedy.
To następstwo decyzji podejmowanych przez fińską firmę w ostatnich miesiącach. W maju przekazała ona reklamowy budżet działu telefonów komórkowych agencji Fallon, a jednocześnie rozpoczęła poszukiwania nowej agencji do obsługi kampanii promujących jej smartfony.
Z kolei niedawno Nokia powierzyła agencji Inferno kreację nowej globalnej kampanii z budżetem w wysokości około 130 milionów dolarów. Akcja ma repozycjonować Nokię jako producenta smartfonów, które są przede wszystkim oparte na systemie Windows Phone Microsoftu (więcej na ten temat).
"Agencja Wieden & Kennedy wspierała nas przez długi okres naszego rozwoju. W ostatnich sześciu miesiącach wprowadziliśmy znaczące zmiany w naszej strategii biznesowej. To w naturalny sposób poskutkowało tym, że relacje z naszymi agencjami ewoluowały. Chcę podziękować Wieden & Kennedy za doskonałą pracę i wkład w działalność Nokii." - stwierdził Steven Overman, wiceprezes ds. kreacji marketingowej w firmie.
Dołącz do dyskusji: Nokia rozstaje się z Wieden & Kennedy