SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nokia N97: życie toczy się online (wideo)

Pod hasłem "Życie toczy się online" rusza kampania reklamowatelefonu Nokia N97. Akcja obejmuje prasę, internet, outdoor, kina ipunkty sprzedaży.

Kampania reklamowa telefonu komórkowego NokiaN97 eksponuje jego główne zalety: personalizowany ekrandotykowy, klawiaturę QWERTY i 32 GB pamięci. Przekaz pod hasłem"Życie toczy się online" podkreśla również, że urządzenie dajedostęp do serwisów społecznościowych, sklepu internetowego NokiaMusic i innych usług w sieci, pozwalając zapisywać najważniejszekontakty w postaci zdjęć i widgetów.

nokian97

Akcja jest prowadzona w prasie, internecie, kinach, punktachsprzedaży i na outdoorze. Globalną kreację kampanii - zaplanowanejw Polsce do połowy września - przygotowała agencja reklamowa JWT, azaadaptowana na nasz rynek JWT Warszawa, natomiastpolską wersję banerów internetowych, zaprojektowanych przez agencjęWunderman, opracowałjej polski oddział. Zakupemmediów zajął się do mediowy MediaCom Warszawa, adziałania public relations prowadzi agencja Hill &Knowlton Poland.

Dołącz do dyskusji: Nokia N97: życie toczy się online (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl