Nokaut.pl z nowymi stronami produktów i opcjami dla e-sklepów
Porównywarka cenowa Nokaut.pl wprowadziła nowy układ ofert na stronach kategorii oraz szablon strony produktowej. Serwis zmienił też mechanizm ochrony e-sklepów i panel Centrum Sprzedawcy.
Obecnie na stronach kategorii w serwisie w pierwszej kolejności prezentowane są oferty zawierające szczegółowy opis artykułu, dokładne parametry i zdjęcia wysokiej jakości, natomiast oferty z niekompletnymi informacjami znajdują się na dalszych pozycjach. Ma to zachęcić sprzedawców do udostępniania precyzyjnie przygotowanych i opisanych ofert.
Ponadto serwis zmodyfikował wygląd strony produktu, zmniejszając ilość elementów graficznych i dodając z boku rekomendacje podobnych artykułów.
Jednocześnie Nokaut.pl ulepszył mechanizm chroniący e-sklepy współpracujące z porównywarką przed nieuczciwymi działaniami użytkowników i konkurencji. Narzędzie to wykrywa podejrzany ruch w postaci wzmożonej ilości przekierowań na ofertę sklepu i nie pozwala na pobieranie za to opłat.
- Dodatkowo, aby umożliwić sklepom optymalizację kampanii, udostępniliśmy testowo zmieniony panel Centrum Sprzedawcy, w którym sklep zarządza swoimi ofertami. Panel został odświeżony i rozszerzony o dodatkowe opcje: dokładniejszą informację o bieżących aktualizacjach ofert oraz możliwość promowania i zarządzania pojedynczymi ofertami - opisuje Anna Sykut, specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta biznesowego w porównywarce.
W grudniu ub.r. Nokaut.pl zanotował 1,88 mln użytkowników i 6,68 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Nokaut.pl z nowymi stronami produktów i opcjami dla e-sklepów