Noggi by Gatta z MTV Polska
Noggi by Gatta wesprą widzów MTV w codziennych problemach. Firma FERAX-IRIL sp. z .o. o. objęła sponsoring nad "Kącikiem porad" w nadawanym na antenie MTV Polska programie Pop Shop. Firmę FERAX-IRIL pozyskały dla MTV Polska At Media - Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.
Billboardy sponsorskie towarzyszyć będą emisjom programu przez 8 tygodni, począwszy od 1 października 2003.
Pop Shop jest jednym z najpopularniejszych programów w MTV Polska prezentującym najnowsze teledyski z gatunku pop. Pop Shop to również plotki i anegdoty ze świata showbusinessu, fakty z życia gwiazd, nowości muzyczne. Najwierniejsi widzowie programu to młode dziewczyny w wieku 13 - 20 lat. "Kącik Porad" będzie pojawiał się w programie w każdy wtorek i czwartek. Jego tematyka odzwierciedlać będzie zapotrzebowania widowni - będą więc odpowiedzi na listy widzów, rady dotyczące stylu, urody, savoir - vivre'u. MTV przybliża problemy widzów charakterystyczne dla młodego wieku - pierwsze randki, miłość, przyjaźń i seks. Na "Kącik Porad" sponsorowany przez Noggi by Gatta zaprasza Pola.
Firma FERAX-IRIL sp. z .o. o. jest renomowanym producentem rajstop i skarpetek. Ich nowy produkt Noggi by Gatta skierowany jest do młodych kobiet, chcących wyróżnić się z tłumu, ceniących jakość oraz wygodę. Chęć promocji nowej marki właśnie w MTV podkreśla jak zbieżna jest grupa docelowa obu firm. Zarówno MTV jak i FERAX-IRIL sp. z .o. o. z produktem Noggi by GATTA stawiają na ludzi młodych, dynamicznych i modnych.
To nie pierwszy przypadek gdy uznana firma wybiera współpracę z MTV przy okazji promocji nowego produktu. Ostatnio na antenie stacji pojawiły się m.in. spot oraz konkurs reklamujący nowy sprzęt muzyczny Sony.
Dołącz do dyskusji: Noggi by Gatta z MTV Polska