nju mobile wozi się w reklamach światłowodu
W nowej kampanii marki nju mobile (należącej do Orange Polska) reklamowany jest internet światłowodowy, dostępny w jej ofercie od prawie roku.
Reklamy podkreślają, że w nju mobile z internetu światłowodowego można korzystać już za 39,99 zł miesięcznie.
Światłowód w ofercie nju mobile pojawił się wiosną ub.r. Jest dostępny w dwóch wariantach:
- prędkość pobierania do 200 Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s za 39,99 zł miesięcznie,
- prędkość pobierania do 300 Mb/s i wysyłania do 50 Mb/s za 39,99 zł miesięcznie.
W obu wariantach klient za darmo otrzymuje modem FunBox 3.0, a opłata instalacyjna wynosi 50 zł. Umowa jest podpisywana na 24 miesiące.
W spocie z kampanii animowany bohater symbolizujący markę nju jest pokazywany niczym gwiazda hip-hopu podczas przejażdżki samochodem po mieście. Kampania podkreśla, że w tym roku mija 10 lat od wprowadzenia marki nju na rynek.
Za kreację reklam nju mobile odpowiada agencja Ogilvy Poland (w ub.r. obroniła to zlecenie w przetargu), a planowaniem i zakupem mediów dla Orange Polska od ponad roku zajmuje się Value Media.
Światłowód od Orange Polska ma 1,2 mln klientów
Na koniec ub.r. Orange Polska obsługiwał 17,63 mln kart SIM (4,9 proc. więcej niż przed rokiem), z czego 12,57 mln w modelu abonamentowym, 2,81 mln klientów indywidualnych usługi internetowej (w tym 1,17 mln internetu światłowodowego) i 2,57 mln użytkowników indywidualnych telefonii stacjonarnej.
W czwartym kwartale ub.r. telekom osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów o 6,6 proc. do 3,38 mld zł, 736 mln zł zysku EBITDAaL i 163 mln zł zysku netto. Przez rok liczba pracowników firmy zmalała o 678 do niespełna 9,5 tys., natomiast zasadnicze wynagrodzenie brutto sięgnęło 9 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: nju mobile wozi się w reklamach światłowodu