Slalom górski na smartfonie reklamuje pakiet internetowy w nju mobile
Nowa kampania reklamowa oferty nju mobile (jej operatorem jest Orange Polska) promują pakiet internetowy dostępny w wariancie abonamentowym. Za kreację reklam nju mobile odpowiada agencja Ogilvy & Mather.
Kampania podkreśla, że w wariancie abonamentowym nju mobile pakiet internetowy jest tym większy, im dłużej klient korzysta z oferty:
- 20 GB miesięcznie przez pierwsze 6 miesięcy,
- 40 GB miesięcznie od siódmego do 24. miesiąca,
- 60 GB miesięcznie po 24 miesiącach.
Abonent nju mobile za 29 zł miesięcznie ma też nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci w kraju.
Reklamy są w stylistyce znanej z wcześniejszych kampanii nju mobile. Tym razem żółty bohater symbolizujący tę markę zjeżdża na smartfonie po ośnieżonym szlaku, mijając wiele przeszkód, a na koniec wykonując efektowny skok.
Działania reklamowe nju mobile obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za kreację kampanii odpowiada agencja Ogilvy & Mather.
Pod koniec ub.r. Orange Polska przetarg na obsługę mediową - zakończył kilkuletnią współpracę z Initiative, podpisał umowę z Vale Media.
W trzecim kwartale ub.r. Orange Polska osiągnął 791 mln zł zysku EBITDA (po uwzględnieniu kosztów leasingu), o 6,6 proc. więcej niż przed rokiem. Baza kart SIM operatora zwiększyła się o 543 tys. netto do 16,59 mln na koniec września.
Dołącz do dyskusji: Slalom górski na smartfonie reklamuje pakiet internetowy w nju mobile