nju mobile w reklamie abonamentu dla dwóch numerów niszczy ofertę pełną żółci (wideo)
W nowym spocie oferty abonamentowej nju mobile bohater symbolizujący tę markę walczy z postacią pełną żółci ilustrującą niekorzystne taryfy telekomunikacyjne. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Ogilvy & Mather i Initiative Media.
Spot pokazuje, jak bohater marki nju mobile i jego partnerka odsysają żółć z postaci symbolizującej taryfy telekomunikacyjne z niekorzystnymi warunkami: wysokimi opłatami i umowami na długi okres. Po usunięciu żółci wyłania się dwójka klientów.
Reklama promuje ofertę abonamentową nju mobile, w ramach której za 29 zł miesięcznie klient otrzymuje nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci w kraju oraz 10 GB pakietu internetowego (z czego 2,43 GB w ramach roamingu w Unii Europejskiej). Użytkownik za 9 zł miesięcznie może dokupić taką ofertę dla drugiego numeru.
Ponadto w ramach promocji po 6 miesiącach korzystania z oferty klient dostaje dodatkowy pakiet internetowy (po 24 miesiącach jest to 30 GB).
Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: nju mobile w reklamie abonamentu dla dwóch numerów niszczy ofertę pełną żółci (wideo)