Nissan Leaf reklamowany jako „w 100 proc. elektryczny”
Ruszyła kampania reklamowa nowej wersji samochodu Nissan Leaf. Akcja - zaadaptowana na polski rynek przez agencję TBWA - obejmuje telewizję, prasę oraz internet.
Reklamy nowego Nissana Leaf podkreślają niezwykłą radość wywoływaną u kierowcy i pasażerów podczas jazdy tym samochodem.
Kampania informuje, że jest on całkowicie elektryczny, dzięki czemu nie emituje żadnych spalin, jest cichy, a do tego pozwala przejechać 100 km za mniej niż 7,40 zł.
Główne hasło reklam to: „W 100 proc. elektryczny. Nowy Nissan Leaf”.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (stacje wysokozasięgowe i wybrane kanały tematyczne), prasie oraz internecie (reklamy i advertoriale głównie w tytułach technologicznych i popularno-naukowych). Adaptacją kampanii na polski rynek zajęła się agencja TBWA, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Nissan Leaf reklamowany jako „w 100 proc. elektryczny”