„Ninja Warrior Polska 5” od 1 marca w Polsacie, Karolina Gilon gospodynią (wideo)
Od 1 marca Telewizja Polsat rozpocznie emisję piątego sezonu show „Ninja Warrior Polska”, cykl będzie można oglądać we wtorkowym prime-time. Program został już nagrany, ponownie poprowadzi go Karolina Gilon.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”. Pierwsza polska edycja projektu nadawana była w Polsacie jesienią 2019 roku, druga - jesienią 2020 roku, trzecia - wiosną 2021 roku, a czwarta - jesienią 2021 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Piąta odsłona programu w Polsacie będzie nadawana wiosną 2022 roku. Program do ramówki stacji najprawdopodobniej trafi 1 marca i będzie emitowany we wtorki o godz. 20.05
Show został już nakręcony, prace na planie odbywały się w sierpniu ub.r. - tuż po zakończeniu realizacji czwartego sezonu projektu. Zdjęcia do „Ninja Warrior Polska 5” ponownie były realizowane na Arena Gliwice.
Analogiczna sytuacja miała miejsce latem 2020 roku, kiedy nadawca kręcił drugą i trzecią edycję.
Najnowszą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” ponownie poprowadzi Karolina Gilon. Zmagania zawodników komentować będą dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Czwarty sezon śledziło 1,05 mln widzów
Czwarty sezon „Ninja Warrior Polska” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 31 sierpnia do 12 października br. Średnia oglądalność projektu wyniosła 1,05 mln widzów, co przełożyło się na 7,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,18 proc. w grupie 16-59.
Polsat w czasie nadawania formatu był ostatni w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,34 mln zł
Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc/The Story Lab.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: „Ninja Warrior Polska 5” od 1 marca w Polsacie, Karolina Gilon gospodynią (wideo)