Nina Harbuz przechodzi do działu lifestyle’owego portalu Gazeta.pl
Z początkiem marca Nina Harbuz przechodzi z serwisu Wirtualnej Polski do Gazeta.pl, gdzie będzie zajmowała się tematyką lifestyle’ową. - To świetna reporterka, z kobiecą wrażliwością - ocenia Marzena Szkolak, dyrektor ds. treści lifestyle'owych w portalu Agory.
Harbuz pracowała w Wirtualnej Polsce przez rok. Wcześniej przez 10 lat była dziennikarką Polskiego Radia, prowadziła tam audycje o popkulturze i psychologii. Pisała też teksty m.in. do Weekend.Gazeta.pl oraz pism „National Geographic”, „Traveler” i „Coaching”. W lutym br. pożegnała się z WP, jednocześnie z firmy odeszło czworo innych dziennikarzy.
Ponieważ w swoich tekstach Nina Harbuz koncentruje się na zagadnieniach społecznych, zatem - jak przekonuje szefowa lifestyle’u w Gazeta.pl - będzie cennym nabytkiem dla tego działu. - Kobieca perspektywa jest potrzebna w mediach i debacie publicznej jeszcze bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy publikować więcej tekstów na temat równości płci, codziennej sytuacji i problemów kobiet, ich roli w rożnych sferach życia społecznego, zawodowego, polityki czy show-biznesu. Nina jest świetną reporterką z kobiecą wrażliwością, która oddaje głos kobietom inspirującym, niezwykłym, pełnym pasji, tym znanym i tym mniej znanym - mówi Marzena Szkolak.
Nowa dziennikarka Gazeta.pl jest absolwentką gender studies w PAN, studiuje psychoterapię w Laboratorium Psychoedukacji. Jest wolontariuszką w hospicjum i Centrum Praw Kobiet.
Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. wszystkie serwisy Grupy Gazeta.pl zanotowały 16,75 mln realnych użytkowników i 744,8 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Nina Harbuz przechodzi do działu lifestyle’owego portalu Gazeta.pl