Nikon promuje aparat D90 (wideo)
W sieciach Abfoto i Fotojoker rozpoczęła się świąteczna promocja aparatu fotograficznego Nikon D90. Akcję wspiera kampania reklamowa w telewizji i na outdoorze.
W ramach rozpoczętej właśnie promocji aparatu fotograficznego Nikon D90 przy zakupie tego urządzenia z obiektywem 18-105 VR otrzymuje się bezpłatny egzemplarz CEWE Fotoksiążki, która umożliwia stworzenie spersonalizowanego albumu fotograficznego. Akcję, prowadzoną w salonach sieci Abfoto i Fotojoker, wspiera kampania reklamowa utrzymana w stylistyce świątecznej. Promocja jest skierowana do ludzi w wieku 25-49 lat z miast powyżej 50 tys. mieszkańców.
Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP1, TVP2, stacje TVN i Polsatu, kanały z pakietu At Media) oraz outdoor (nośniki w 34 miastach w ścisłym pobliżu salonów biorących udział w promocji). Zakupem mediów na potrzeby kampanii - zaplanowanej do 17 grudnia - zajął się dom mediowy mconnection.
Dołącz do dyskusji: Nikon promuje aparat D90 (wideo)