„Nieruchomości i kredyty w jednym miejscu” we wspólnej kampanii Metrohouse i Gold Finance
Metrohouse i Gold Finance (obie marki należą do Metrohouse Franchise) w swojej nowej kampanii reklamowej pokazują współpracę klientów z agentami nieruchomości i pośrednikami kredytowymi. W reklamie wystąpił artysta kabaretowy Wojciech Tremiszewski.
Celem kampanii „Metrohouse i Gold Finance. Nieruchomości i kredyty w jednym miejscu” jest pokazanie atutów współpracy z agentami działającymi w sieci biur nieruchomości Metrohouse i ekspertami kredytowymi spod znaku Gold Finance.
Wojciech Tremiszewski w kampanii Metrohouse i Gold Finance
W przeciwieństwie do kampanii z ostatnich lat, tym razem postawiono na humor sytuacyjny. W kreacjach reklamowych spotykamy więc oprócz agentki i eksperta kredytowego dwóch różnych klientów – mających zupełnie inne podejście do zakupu mieszkania i mających różne priorytety. W obie postacie wcielił się Wojciech Tremiszewski, aktor, reżyser, znany z występów w kabarecie LIMO, czy serialu Spadkobiercy.
Pierwsza faza kampanii rozpocznie się w połowie lutego i potrwa 4 tygodnie. Kampania telewizyjna przewiduje emisje billboardów sponsorskich, których uzupełnieniem będą spoty w Internecie.
Za kreację i produkcję spotów odpowiadała Mova Film, a spoty reżyserował Mayo Kucharski. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialna firma Grandes Ideas.
Dołącz do dyskusji: „Nieruchomości i kredyty w jednym miejscu” we wspólnej kampanii Metrohouse i Gold Finance