SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niemal 6 mln widzów Turnieju Czterech Skoczni. 3,7 mln zł z reklam

62. Turniej Czterech Skoczni w TVP1 oglądało średnio 5,8 mln osób, o 1,16 mln więcej niż poprzednią edycję zawodów. Transmisje zapewniły stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 3,7 mln zł.

Turniej odbywał się w okresie od 29 grudnia 2013 roku do 6 stycznia 2014 roku. Jego średnia widownia na antenie TVP1 wyniosła 5,80 mln osób. Przełożyło się to na 40,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 37,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się inauguracyjny konkurs w Oberstdorfie, który do Jedynki przyciągnął uwagę aż 6,99 mln osób.

Zawody

Data

Start

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

OBERSTDORF

29-12-2013

16:21:09

6 987 056

44,93%

41,53%

GARMISCH PARTENKIRCHEN

01-01-2014

13:52:11

5 698 656

39,54%

34,39%

INNSBRUCK

04-01-2014

13:47:48

4 472 972

39,07%

36,21%

BISCHOFSHOFEN

06-01-2014

15:45:17

6 107 087

39,58%

35,69%

Średnio:

5 804 929

40,98%

37,16%


Obecna edycja zawodów w porównaniu do poprzedniej, odbywającej się w analogicznym okresie rok wcześniej, miała 1,16 mln widzów więcej. Wtedy turniej śledziło bowiem 4,64 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 35,03 proc. oraz 30,71 proc. udziałów (więcej na ten temat).

TVP1 w czasie pokazywania zawodów była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP2, której udział wyniósł już tylko 6,78 proc. Dalej uplasowały się: Polsat (6,19 proc.) oraz TVN (tylko 4,74 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka także była liderem, ale drugie miejsce zajął Polsat przed TVN.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Turniej Czterech Skoczni

5 804 929

40,98%

37,16%

TVP2

956 123

6,78%

5,06%

Polsat

873 422

6,19%

7,07%

TVN

667 837

4,74%

6,29%


Wpływy reklamowe TVP1 wokół transmisji 62. Turniej Czterech Skoczni wyniosły 3,7 mln zł. W porównaniu do poprzedniej edycji imprezy były większe o 100 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: Niemal 6 mln widzów Turnieju Czterech Skoczni. 3,7 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maniek
a co z danymi z Eurosportu? Jak są mecze piłki nożnej to zawsze podajecie jeszcze widownie na Polsacie Sport
0 0
odpowiedź
User
Ada
Szkoda tylko, że "wspaniała" telewizja tvp 1 nie wyemitowała dekoracji zwycięzców TCS, tylko nadała dłuuugi blok reklamowy, a na dekorację zaprosiła do tvp sport. Niestety nie wszyscy mają dostęp. Ja się pytam za co mam płacić abonament. Za reklamy? Widzu, oglądaj 4 konkursy skoków i nie oglądaj dekoracji. Brawo TVP!
0 0
odpowiedź
User
lolekulek
Dekoracja zwycięzców była w TVP1.
0 0
odpowiedź