Nielsen: wideo online w góre
W lipcu klipy wideo w internecie oglądało 135,98 miliona unikalnychużytkowników z USA.
To o 14,2 proc. większa liczba w porównaniu z analogicznymokresem roku ubiegłego - wynika z danych firmy badawczejNielsen.
Wyraźnie zwiększyła się także liczba obejrzanych filmików (o31,4 proc., do 11,2 miliarda), średnia liczba klipów na jednegoużytkownika (o 15,1 proc., do 82,4) oraz średni czas przeznaczonyna ich oglądanie (o 42,2 proc., do 211,6 minuty).
Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo byłw lipcu należący do Google YouTube, który zanotował 104,54 milionaunikalnych użytkowników i 7,01 miliarda obejrzanych klipów. Nakolejnych miejscach pod względem liczby filmików znalazły się: Hulu(383,8 miliona), Yahoo! (265,6 mln), MSN/Windows Live/Bing (188mln), Nickelodeon Kids and Family Network (179,7 mln), TurnerSports and Entertainment Digital Network (155,1 mln), FoxInteractive Media (151,6 mln), MTV Networks Music (119,1 mln), CNNDigital Network (109,2 mln) oraz Blinkx (86,4 mln).
Dołącz do dyskusji: Nielsen: wideo online w góre