Nielsen Online: wideo online coraz popularniejsze
W maju klipy wideo w internecie oglądało 133,78 miliona unikalnychużytkowników z USA.
To o 12,8 procenta większa liczba w porównaniu z analogicznymokresem roku ubiegłego oraz o 14,7 procent większa w porównaniu zkwietniem - wynika z danych firmy badawczej Nielsen Online.
W ujęciu rocznym Zwiększyła się także liczba obejrzanychfilmików (o 34,8 procenta, do 10,04 miliarda), średnia liczbaklipów na jednego użytkownika (o 19,6 procenta, do 75,1) orazśredni czas przeznaczony na ich oglądanie (o 48,9 procenta, do188,7 minuty).
Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo byłw ubiegłym miesiącu należący do Google YouTube, który zanotował95,36 miliona unikalnych użytkowników i 6,05 miliarda obejrzanychklipów. Na kolejnych miejscach pod względem liczby filmikówznalazły się: Hulu (382,3 miliona), Yahoo! (208,2 mln), FoxInteractive Media (190,1 mln), ABC.COM (175,1 mln), NickelodeonKids and Family Network (153,4 mln), MSN/Windows Live (148,4 mln),Turner Sports and Entertainment Digital Network (141,4 mln), MTVNetworks Music (126,9 mln) oraz CBS Entertainment Network (98,2mln).
Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: wideo online coraz popularniejsze