Nielsen Market Lift - nowe narzędzie weryfikujące inwestycje reklamowe
Firma badawcza Nielsen ogłosiła globalną premierę Nielsen Market Lift. Nowe narzędzie pomiaru kampanii marketingowych ma otwierać możliwość oceny skuteczności reklam zarówno w skali krajowej, jak i regionalnej. Narzędzie jest dostępne także w Polsce.
Dzięki Nielsen Market Lift marketerzy mogą teraz szybko odpowiadać na codzienne pytania dotyczące efektywności kampanii i podejmować świadome decyzje inwestycyjne.
- Nielsen Market Lift oferuje szybkość, jakość, automatyzację i globalny zasięg - komentuje Jacob Goethals, Nielsen Market Lift product strategy lead. - Nielsen Market Lift został opracowany z myślą o zapewnieniu użytkownikom elastyczności i sprawności działania niezależnie od rodzaju danych, pozwalając na korzystanie z zasobów danych sprzedażowych Nielsena w branży FMCG lub wykorzystywanie własnych danych w innych sektorach przy użyciu tej samej zaufanej i sprawdzonej metodologii - dodaje.
Jak działa Nielsen Market Lift
Nielsen Market Lift będzie dostępny w 37 krajach na całym świecie, obejmujących Azję, Europę, Amerykę Łacińską i Amerykę Północną, umożliwiając marketerom na całym świecie szybkie określenie zwrotu z ich inwestycji, nie tylko w skali lokalnej, ale też regionalnej oraz globalnej.
Aktualnie nowa usługa jest oferowana w Polsce, Argentynie, Australii, Austrii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chile, Chinach, Niemczech, Indonezji, Włoszech, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Malezji, Meksyku,, Rosji, Arabii Saudyjskiej, RPA, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Tajwanie, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.
Do końca 2021 r. Nielsen Market Lift będzie dostępna również w Kolumbii, Danii, Francji, Indiach, Japonii, Peru, na Filipinach i w Wietnamie.
- Wraz z rozwojem cyfryzacji i technologii, szefowie firm oczekują, że marketerzy wezmą odpowiedzialność za dokonywane inwestycje i będą mieli możliwość dostarczenia twardych dowodów rynkowych dotyczących uzyskiwanych wyników biznesowych - wskazuje Lana Busignani, Nielsen executive vice president, international planning & outcomes. - Reklamodawcy działają pod presją dostarczania wyników, wydawcy chcą udowodnić wartość swojej platformy, a agencje muszą realizować zakładane cele. Zapotrzebowanie na wyniki ROI gwałtownie wzrasta, a Nielsen posiada unikalne zasoby danych i narzędzi do analiz, aby pomóc naszym klientom w ilościowym określeniu efektywności - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Nielsen Market Lift - nowe narzędzie weryfikujące inwestycje reklamowe