Nielsen: Facebook zyskuje szybciej niż MySpace
W listopadzie serwis społecznościowy Facebook odwiedziła rekordowaliczba 47,5 miliona unikalnych użytkowników z USA.
To aż o 7,6 miliona więcej w porównaniu z miesiącem wcześniej, ana przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy portal zanotował wzrostpopularności o 116 procent - informuje serwis iMedia Connection,powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Online.
Tymczasem w przypadku MySpace, który wciąż jest liderem rynku,między październikiem a listopadem liczba unikalnych użytkownikówzza oceanu odwiedzających serwis pozostała na mniej więcej tymsamym poziomie 59,1 miliona.
Z kolei za MySpace i Facebook w listopadzie znalazły się kolejnonastępujące serwisy: Classmates Online (14,6 miliona unikalnychodwiedzających), LinkedIn (11,6 mln), Reunion.com (9,5 mln),Windows Live Spaces (9,4 mln), Club Penguin (6,5 mln), AOLCommunity (5,3 mln), Tagged.com (4,5 mln), Twitter.com (3,2 mln),Ning (3 mln), MyYearbook (2,9 mln), Bebo (2,9 mln), Imeem (2,9mln), Last.fm (2,2 mln), hi5 (2 mln) oraz Flixster (1,8 mln).
źródło: iMediaConnection
Dołącz do dyskusji: Nielsen: Facebook zyskuje szybciej niż MySpace