Niekonwencjonalna akcja marki Durex
Od 18 maja toczy się niestandardowa, wizerunkowa kampania prezerwatyw marki Durex
Pomysł akcji wzorowany jest na kampanii społecznej, a jego dwuznaczna komunikacja dotyczy bezpieczeństwa w sieci. W stacjach radiowych (RMF FM, Radiostacja, oraz 12 stacji lokalnych) emitowany jest "niebanalny" spot odsyłający na stronę www.zabezpieczsie.pl. Stworzona specjalnie na potrzeby akcji strona w przystępny i nie pozbawiony humoru sposób przybliża problematykę oraz zasady postępowania z wirusami, na ataki których narażony jest nasz komputer podłączony do internetu. Na stronie znajdują się również linki do skanerów antywirusowych umożliwiających "wyleczenie" zainfekowanego komputera, spot radiowy oraz parę miłych niespodzianek.
"Być może znajdą się osoby, które w pierwszym momencie mogą poczuć się urażone, po wysłuchaniu reklamy emitowanej w radiu - powiedziała nam p. Liliana Cimaszewska, Senior Product Manager marki Durex -wierzymy jednak zarówno w inteligencję odbiorców jak i ich poczucie humoru, szczególnie po odwiedzeniu naszej strony i zweryfikowaniu istoty przekazu komunikowanego w spocie."
Produkty Durex obecne są w Polsce od 1994 roku, marka ma 37% udziału wartościowego w sprzedaży, na polskim rynku prezerwatyw. Akcja jest dziełem współpracy Domu Mediowego MPG Media Planning i Działu Akcji Specjalnych CR Media Consulting S.A.
Dołącz do dyskusji: Niekonwencjonalna akcja marki Durex