Niedźwiedź i jeż w reklamach sosów Łowicz inspirowanych polską kuchnią (wideo)
Maspex Wadowice poszerza kampanię promującą nowe sosy Łowicz o nowe kanały komunikacyjne: nośniki reklamy zewnętrznej i VOD. Za działania odpowiadają agencja reklamowa Brasil i dom mediowy Mindshare Polska.
Maspex poszerza rozpoczętą w telewizji w drugiej połowie sierpnia kampanię reklamową promującą nowe sosy Łowicz (myśliwski i grzybowy) o kolejne media.
Do spotów telewizyjnych dołączyła komunikacja w serwisach VoD oraz na nośnikach outdoorowych w największych miastach.
Spot na potrzeby internetu jest nieco dłuższy, jednak utrzymany w tej samej konwencji, co reklama telewizyjna. Łapa niedźwiedzia sięga po dwie nowości: sos grzybowy i myśliwski. Wideo odsyła także do strony internetowej marki, gdzie można dowiedzieć się więcej o tych produktach.
Tablice reklamy zewnętrznej rozlokowane w przestrzeni miejskiej także nawiązują do spotów - prezentują one nowe produkty wśród kompozycji składników podkreślających ich smaki. Na citylightach wyraźnie widać, że otwarcie sezonu grzybowego i sezonu myśliwskiego Łowicz utożsamia z otwarciem kolejnego słoiczka ulubionego sosu.
Cała kampania realizowana jest w oparciu o platformę komunikacyjną marki Łowicz „Produkty Łowicz są takie, że Łooo!”. Tym razem charakterystyczne dla marki „Łooo!” w humorystyczny sposób nawiązuje do „łooowów”.
Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Niedźwiedź i jeż w reklamach sosów Łowicz inspirowanych polską kuchnią (wideo)