„Niech żyje ogród!” - Ciech Sarzyna reklamuje nową markę Ziemovit
Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzonych właśnie na rynek produktów Ziemovit (wytwarzanych przez firmę Ciech Sarzyna) służących do pielęgnacji roślin. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Niech żyje ogród!”, przygotowały agencje Walk Creative, Walk Promotion i Walk Events.
Marka Ziemovit obejmuje szeroki asortyment produktów do pielęgnacji roślin w ogrodzie, na działce czy balkonie. Nazwa, mająca kojarzyć się ze słowami „ziemia” i „witamina”, jest formą staropolskiego imienia Siemowit oznaczającego „głowę rodu”, natomiast hasło główne kampanii - „Niech żyje ogród!” - jest nawiązaniem do tradycyjnego okrzyku wznoszonego na cześć władcy: „Niech żyje król!”. W reklamach prezentowane są zalety produktów Ziemovit oraz podkreślana radość z pielęgnowania własnych roślin.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Działania reklamowe obejmują prasę, internet, punkty sprzedaży (materiały POS) oraz spotkanie dla dziennikarzy i kluczowych klientów firmy Ciech Sarzyna.
Koncepcję kreatywno-strategiczną marki (m.in. jej nazwę i identyfikację wizualną) oraz reklamy prasowe przygotowała agencja Walk Creative, stworzeniem i produkcją materiałów POS zajęła się agencja Walk Promotion, a organizacją eventu - agencja Walk Events.
Dołącz do dyskusji: „Niech żyje ogród!” - Ciech Sarzyna reklamuje nową markę Ziemovit