„Nie robię tego za darmo” - kampania przeciw bezpłatnym praktykom i stażom
Fundacja „Wspieramy Wielkich Jutra” wraz z partnerami rozpoczęła kampanię społeczną „Nie robię tego za darmo” zwracającą uwagę na bezpłatne staże i praktyki oferowane przez pracodawców. Przy akcji pracują agencje Commercial Communications, Lemonbird i Yanah.
Celem kampanii „Nie robię tego za darmo” jest zwrócenie uwagi na patogenne mechanizmy związane z bezpłatnymi praktykami i stażami, które firmy oferują studentom i niedoświadczonym pracownikom.
Jednocześnie akcja promuje alternatywne formy zatrudnienia - płatne, wartościowe praktyki i staże.
Na stronie nierobietegozadarmo.pl mogą zgłaszać się firmy, które płacą studentom za pracę, nie wyzyskują ich i dbają o rozwój zawodowy swoich pracowników. W ten sposób zyskują miano partnerów kampanii.
W serwisie będzie budowana będzie baza płatnych, wartościowych praktyk i staży oraz firm, które je oferują.
Akcja jest zaplanowana na rok i oprócz serwisu nierobietegozadarmo.pl oraz działań w social media i media relations media (o inicjatywie napisały już m.in. „Dziennik Polski”, „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu”) obejmie kampanię outdoorową (w tym działania niestandardowe w przestrzeni miejskiej), panele dyskusyjne na uczelniach oraz współpracę z uczelniami wyższymi, organizacjami studenckimi, blogerami i celebrytami.
Organizatorem akcji jest Fundacja „Wspieramy Wielkich Jutra”, a jej partnerami strategicznymi - firmy Inclick.pl, DGA i Commercial Communication. Właśnie agencja Commercial Communications odpowiada za strategię i realizację kampanii oraz wspólnie ze studiem Lemonbird przygotowała jej kreację, natomiast stronę nierobietegozadarmo.pl wykonała agencja Yanah.
Dołącz do dyskusji: „Nie robię tego za darmo” - kampania przeciw bezpłatnym praktykom i stażom