„Nie jedno do odkrycia” reklamuje piwo Książęce Jasne Ryżowe (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Książęce Jasne Ryżowe (Kompania Piwowarska) przedstawiająca sposób jego produkcji. Akcję przygotowały i realizują firmy Nairobia, Platige Image, MEC i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
W nowej kampanii Książęcego Jasnego Ryżowego jest wykorzystywany 2,5-minutowy spot, w którym piwowarzy i technolodzy z Tyskich Browarów Książęcych pokazują, w jaki sposób udało im się wyprodukować to piwo. Filmik od 18 lipca jest emitowany w kanałach tematycznych Discovery Channel i serwisach VoD.
Przypomnijmy, że Książęce Jasne Ryżowe pojawiło się w sprzedaży wiosną br. (więcej na ten temat).
Obecna akcja reklamowa, prowadzona pod hasłem „Książęce Jasne Ryżowe. Nie jedno do odkrycia”, obejmuje również artykuły sponsorowane i bannery w internecie.
Jednocześnie w telewizji emitowane są reklamy trzech innych wariantów piwa Książęce (Czerwonego Lagera, Złotego Pszenicznego i Ciemnego Łagodnego), pokazywane już w ub.r. (przeczytaj więcej i obejrzyj je).
Spoty Książęcego Jasnego Ryżowego przygotowały agencja Nairobia i dom produkcyjny Platige Image, a wyreżyserował Adam Łapiński. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR prowadzi RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: „Nie jedno do odkrycia” reklamuje piwo Książęce Jasne Ryżowe (wideo)