Nie bądź zmywarką ... zatrudnij ją!
Pod tym hasłem dwóch liderów rynkowych - Bosch i Calgonit - rozpoczyna wspólną akcje promocyjną
Do każdej kupionej zmywarki Bosch – wolnostojącej i do zabudowy – dołączany będzie zestaw produktów Calgonit – tabletki 3 w 1, odświeżacz do zmywarki oraz środek czyszczący. Dodatkowo Bosch proponuje klientom 60 dni na wypróbowanie zmywarki i jej ewentualny zwrot. Wspólna akcja ma przede wszystkim cel edukacyjny – przekonanie Polaków do zalet zmywarek do naczyń.
Oprócz wspólnego spotu reklamowego Boscha i Benckisera akcję wspierają szeroko zakrojone działania POS – standy z ulotkami, zawieszki, wobblery zarówno w sklepach jak i studiach kuchennych. Ponadto w około 70 sklepach AGD w całym kraju przeprowadzane będą akcje ze zmywarka demonstracyjną.
W porównaniu z krajami Europy Zachodniej, a nawet z naszymi południowymi sąsiadami, liczba zmywarek w Polsce jest cały czas jeszcze zdumiewająco mała. Wierzymy w stereotypy, że urządzenia te zużywają dużo wody i niepotrzebnie zajmują miejsce w kuchni. Działania promocyjne Boscha i Calgonitu mają zmienić dotychczasowe przekonania Polaków. Dlatego materiały promocyjne kładą nacisk na zalety posiadania zmywarek i uświadamiają, że dzięki zmywarce można ograniczyć zużycie wody nawet o 40% i zaoszczędzić do 23 dni wolnego czasu w roku! Zmywarki pracują w znacznie wyższej temperaturze niż przy zmywaniu ręcznym, a więc gwarantują większą higienę naszym naczyniom. Posiadają programy do bardzo delikatnych kieliszków jaki i do brudnych garnków, dlatego efekt zmywania jest zawsze znakomity.
Marka Bosch jest niekwestionowanym liderem rynku zmywarek w Polsce, także dlatego że cały czas wprowadza innowacje do swojego sprzętu. Najnowszą jest funkcja auto 3 in 1, w którą wyposażonych jest większość modeli zmywarek Bosch. Jest to specjalny system, który sam, bez naszego udziału i włączania jakiegokolwiek przycisku rozpoznaje, czy zastosowaliśmy tradycyjny detergent czy też tabletki 3 w 1. Dzięki temu mechanizm zmywania dostosowywany jest do użytego detergentu, a efekt zmywania jest zawsze najlepszy.
Akcja promocyjna ma więc przekonać sceptyków do wypróbowania zmywarki. Przedstawia racjonalne argumenty a wyjątkowym niedowiarkom umożliwia nawet zwrot urządzenia przez 60 dni od daty zakupu. Trudno jednak sobie wyobrazić, że ktoś, kto wypróbuje zalety zmywarki, będzie chciał się z nią rozstać.
Dołącz do dyskusji: Nie bądź zmywarką ... zatrudnij ją!