Nicktoons rusza 15 lutego, zastąpi Nickelodeon HD. Sprzedażą reklam zajmie się TVN Media
W czwartek 15 lutego br. Viacom przekształci dziecięcy kanał Nickelodeon HD w nową stację Nicktoons, która będzie emitowała program w jakości HD przez całą dobę. Sprzedażą reklam zajmie się TVN Media.
Nicktoons to 24-godzinny kanał dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat, na którym emitowane będą seriale animowane z sieci Nickelodeon. W ramówce znajdą się takie serie jak: „SpongeBob Kanciastoporty”, „Mysticons”, „Bunsen, ty bestio!” czy „Witajcie w Wayne”.
Nicktoons wystartuje 15 lutego br. w wyniku przekształcenia istniejącej od 2011 roku stacji Nickelodeon HD.
Najnowszy kanał dziecięcy z portfolio Viacom International Media Networks Polska znajdzie się w ofercie Premium TV biura reklamy TVN Media. Czas reklamowy stacji będzie dostępny w sprzedaży pakietowej od połowy lutego oraz w sprzedaży cennikowej od początku marca. Jego zakup będzie możliwy w ramach produktu Dziecko Premium.
Kanał Nicktoons jest obecnie dostępny na 24 rynkach na całym świecie, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Hiszpanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Japonii i Turcji.
Dołącz do dyskusji: Nicktoons rusza 15 lutego, zastąpi Nickelodeon HD. Sprzedażą reklam zajmie się TVN Media