Nick Jr. wchodzi do dużych operatorów
Uruchomiony kilka miesięcy temu przez MTV Networks Polska kanał dla przedszkolaków Nick Jr. poszerza zasięg. Stacja, która dotychczas była tylko w małych sieciach, właśnie pojawiła się w ofercie Multimedia Polska, a od czerwca br. znajdzie się w Cyfrowym Polsacie.
Kanał Nick Jr. rozpoczął emisję pod koniec 2010 roku. Poczatkowo był w ofercie małych kablówek m.in. w łódzkim Ret-Sacie czy Asta-Net z Piły. Od 18 maja br. kanał wszedł do cyfrowej oferty sieci Multimedia Polska – trzeciego największego operatora kablowego w Polsce (więcej na ten temat). Z kolei w czerwcu br. ma się pojawić na platformie Cyfrowy Polsat w dodatkowym pakiecie Extra HD. Dokładny termin nie jest jeszcze znany.
Nick Jr. to kanał skierowany do dzieci w wieku od 2 do 6 lat oraz ich rodziców. W ramówce stacji znajdują się takie seriale animowane jak „Dora poznaje świat”, „Dalej Diego”, „Wspaniałe zwierzaki”, „Mały Bill” czy „Bąbelkowy świat gupików”. Nick Jr. nadaje po polsku w formacie 16:9 i nie emituje reklam.
Stacja jest młodszym bratem kanału Nickelodeon, który nadaje w Polsce od lipca 2008 roku. W kwietniu br. miał on 0,76 proc. udziału w rynku i zajął trzecie miejsce wśród kanałów dziecięcych (dane Nielsen Audience Measurement, dowiedz się więcej).
W drugim półroczu br. MTV Networks Polska wprowadzi do naszego kraju także nadający w wysokiej rodzielczości kanał Nickelodeon HD. Szczegóły na temat jego oferty zdradziła w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Izabella Wiley, dyrektor generalna MTV Networks Polska (przeczytaj wywiad).
Dołącz do dyskusji: Nick Jr. wchodzi do dużych operatorów