„Nic nie smakuje tak jak Chiquita” w internecie i na outdoorze
Pod hasłem „Nic nie smakuje tak jak Chiquita” startuje kampania reklamowa bananów Chiquita. Akcję - obejmującą internet i outdoor - przygotowały firmy Jung von Matt Alster, 4Frame, MPG, Media Contact i Edelman Polska.
W kampanii „Nic nie smakuje tak jak Chiquita” wykorzystywany jest wizerunek dojrzałego banana Chiquita oraz dwa zabawne slogany: „90% banana Chiquita smakuje pysznie, 10% to skórka” i „Nie smakuje Ci Chiquita? Spróbuj bez skórki”. Jednocześnie akcja informuje o współpracy firmy z niezależną organizacją pozarządową Rainforest Alliance w celu zapewnienia bardziej zrównoważonej uprawy bananów.
Działania reklamowe przez cały październik będą prowadzone na outdoorze (billboardy w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i aglomeracji śląskiej) oraz w internecie (reklamy skierowane do kobiet). Kreację kampanii przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt Alster, natomiast polską wersję reklam opracowała agencja 4Frame.
Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MPG i Media Contact, a działania public relations prowadzi agencja Edelman Polska.
Dołącz do dyskusji: „Nic nie smakuje tak jak Chiquita” w internecie i na outdoorze