„Newsweek Polska” skończył 20 lat. W sprzedaży jubileuszowe wydanie
3 września 2001 roku ukazał się pierwszy numer tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). W poniedziałek pojawi się jubileuszowe 1023. wydanie tytułu z 20-stronicową sekcją „Trendy przyszłości”.
Od początku istnienia tygodnika na rynku polskim wydrukowano ponad 220 mln egzemplarzy.
„W DNA Newsweeka jest absolutne wsparcie dla demokratycznej, praworządnej Polski, dla poszanowania praw człowieka, dla wolnych sądów, wolnych mediów i niezależnych samorządów. Ostatnie lata są dla nas testem, na ile tym wartościom jesteśmy wierni. Mam nadzieję, że egzamin zdajemy, ale ostateczny werdykt należy tu do Państwa, naszych Czytelników” – podkreśla cytowany w komunikacie Tomasz Lis, redaktor naczelny magazynu.
W sekcji tematycznej „Trendy przyszłości”, która będzie towarzyszyć nowemu wydaniu, znajdą się informacje o tym, co wydarzyło się przez ostatnie dwie dekady oraz analizy i prognozy ekspertów, jak może wyglądać kolejne 20 lat.
Z okazji jubileuszu ruszył Plebiscyt Newsweeka, który ma wyłonić osoby, mające największy wpływ na nasze życie w ostatnich dwóch dekadach. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w jubileuszowym wydaniu tygodnika oraz na Newsweek.pl.
„Newsweek Polska” wystartował we wrześniu 2001 roku jako polska mutacja amerykańskiego tygodnika „Newsweek”. Jego redaktorami naczelnymi byli Tomasz Wróblewski, Jarosław Sroka, Michał Kobosko i Wojciech Maziarski, a od stycznia 2012 funkcję tę pełni Tomasz Lis.
Jak wynika z badania Mediapanel, w czerwcu Newsweek.pl zanotował 1,64 mln użytkowników i 5,6 proc. zasięgu.
Czytaj też: Staniszkis zarzuca "Newsweekowi" publikację nieautoryzowanego wywiadu. Tomasz Lis: nie jestem cenzorem
Dołącz do dyskusji: „Newsweek Polska” skończył 20 lat. W sprzedaży jubileuszowe wydanie