Netshare startuje jako platforma reklamowa
Redefine uruchamia platformę reklamową Netshare rozszerzającą ofertę działającego pod tą samą nazwą programu afiliacyjnego. Nowa oferta jest skierowana nie tylko do małych wydawców, lecz również większych serwisów i reklamodawców.
Startująca właśnie platforma reklamowa Netshare funkcjonuje pod tą samą nazwą, co uruchomiony przez Redefine w połowie ubiegłego roku partnerski program reklamowy dla małych wydawców (więcej). Nowa oferta łączy możliwości sieci reklamowych i programów afiliacyjnych, proponując usługi zarówno wydawcom internetowym różnej wielkości, jak i reklamodawcom.
Netshare obejmuje różnorodne modele rozliczeń, formaty i przede wszystkim pakiety reklamowe: zasięgowy, kilkanaście tematycznych, oraz mający charakter premium pakiet Gryzzli z serwisami o grach i z grami. W bieżącym roku w ofercie platformy ma zostać wydzielonych kolejnych sześć tematycznych pakietów premium.
Z kolei wydawcom internetowym Netshare oferuje pomoc w zarabianiu na powierzchni reklamowej oraz bezpłatne narzędzia ograniczające koszty prowadzenia serwisu, takie jak stat biznes pro, click mapa i SEO. Dotychczas współpracę z platformą podjęły m.in. Netsprint, Goldenline, Trader.com (Polska), Rozkład-PKP, sieć AdAction Network i Grupa Gazeta.pl (w zakresie serwisów o grach).
Netshare, obejmujący swoim zasięgiem 80 proc. polskiego internetu, nie wymaga wyłączności na przestrzeń reklamową witryn. Sprzedażą produktów platformy zajmuje się Polsat Media.
Dołącz do dyskusji: Netshare startuje jako platforma reklamowa