Netia porównuje swoją ofertę z TP (wideo)
W telewizji, internecie, prasie i radiu rozpoczęła się kampaniareklamowa nowej oferty Netii. Operator podkreśla, że pakiet usługtelefonicznych i internetowych jest u niego tańszy o 26 zł niż wTelekomunikacji Polskiej.
W startującej właśnie kampanii reklamowej Netia porównujewprowadzany przez siebie pakiet usług telefonicznych iinternetowych z podobną ofertą Telekomunikacji Polskiej. Operator -na podstawie zestawienia swoich taryf Lepszy Telefon 35 (LLU) +Szybki Internet 1 Mbit/s oraz Lepszy Telefon 50 (BSA) + SzybkiInternet 2 Mbit/s z planem doMowym tp 60 + bezpieczną neostradą tp1 Mbit/s oraz planem doMowym tp 60 + bezpieczną neostradą tp 2Mbit/s - podkreśla, że ceny tych usług są u niego mniejszedokładnie o 26 zł niż TP. Jednocześnie kampania zachęca odbiorców,żeby skorzystali z infolinii w celu lepszego poznaniaposzczególnych taryf.
- Wierzymy, że jasny przekaz w reklamach spowoduje, iż żadenklient nie będzie miał wątpliwości, jaka oferta jestatrakcyjniejsza cenowo - uzasadnia Michał Dolny, dyrektormarketingu Netii.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN7, Polsat, TV 4), radiu (RMF FM, Radio Zet, PR3), prasie (m.in."Gazeta Wyborcza", "Gala", "Dziennik", "Fakt", "Przegląd Sportowy","Sport", "Wprost") i internecie (m.in. WP, Onet, Gazeta.pl,Gadu-Gadu, Wrzuta, Interia, o2, sieć Ad.net).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brian, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Netia porównuje swoją ofertę z TP (wideo)